tuli tänään tehtyä. Cassun Puuhapajassa syntyi tänään itsetehtyjä lippuja eli vintagetickets tai journaltickets. Kuinka vaan sen enklantiksi haluaa sanoa.
Wau 👍 on todella upeita lippuja ja ei ollenkaan vaikea tehdä 😊 Jossain vaiheessa kokeilen myös. Kiitos kun jaoit tämän meille 💓
Nämä ovat kyllä hienosti ideoituja ja toteutettuja! :)
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
2 kommenttia:
Wau 👍 on todella upeita lippuja ja ei ollenkaan vaikea tehdä 😊 Jossain vaiheessa kokeilen myös. Kiitos kun jaoit tämän meille 💓
Nämä ovat kyllä hienosti ideoituja ja toteutettuja! :)
Lähetä kommentti