Ehdin tänä aamuna ennen töihin lähtöä viimeistellä kaksi korttia jotka aloittelin jo alkuviikosta. Vähän ovat tummanpuhuvia mutta niinhän ne miehet joskus on?
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti