ja uusia Itkupillin kuvia mukana. Taas tuli tehtyä pari kappaletta kortteja.
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti