Tänään oli pakko päästä kokeilemaan kahta juttua. Elikkäs ensimmäinen oli tehdä pahvista canvas-taulu ja sitten oli hommana opetella maalaamaan siihen kasvot. Sanoisin jotta pohjan teko onnistui, mutta se toinen juttu vaatii vielä kyllä harjoittelua. Täytyy varmaan mennä ensi syksynä maalauskurssille.
3 kommenttia:
Waude mikä idea tehdä pitsalaatikosta canvaspohja! Ja hienot kasvothan siihen muodostuivat! Kivaa sunnuntaita!
Hienoa kierrätystä. Heräsi kysymys, täytitkö laatikon jollakin, vai?
Upea värikäs kuva.
Oi miten hauska idea. Tuota voisi kokeilla joskus itsekin, pitsaa tulee kuitenkin aika ajoin syötyä.
Lähetä kommentti