Kivasti sarjoitettuja nämä kortit :)Tykkään. Mutta robottitarkistuksesta en tykkää :(
Hieno korttipari! Selman kanssa samaa mieltä robottiansasta. Silpputehtaalta poistin sen "yleisön pyynnöstä" mitään roskapostitulvaa ei ole näkynyt.
Kivasti suunniteltu ja toteutettu.
Upee
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
4 kommenttia:
Kivasti sarjoitettuja nämä kortit :)
Tykkään. Mutta robottitarkistuksesta en tykkää :(
Hieno korttipari!
Selman kanssa samaa mieltä robottiansasta. Silpputehtaalta poistin sen "yleisön pyynnöstä" mitään roskapostitulvaa ei ole näkynyt.
Kivasti suunniteltu ja toteutettu.
Upee
Lähetä kommentti