Ensivaikutelma, että tosi hauska. Sitten mietin, että erittäin ajankohtainen ja ennakkoluuloja ravisteleva. Suomalainen voi nykyisin olla mustatukkainen siinä missä pellavapääkin. Jos on mies, niin voi olla meikattu. Mitähän tuo D tarkoittaa, odotan muilta kommentteja?
3 kommenttia:
Ensivaikutelma, että tosi hauska. Sitten mietin, että erittäin ajankohtainen ja ennakkoluuloja ravisteleva. Suomalainen voi nykyisin olla mustatukkainen siinä missä pellavapääkin. Jos on mies, niin voi olla meikattu. Mitähän tuo D tarkoittaa, odotan muilta kommentteja?
Herättää kyllä ajatuksia - sen lisäksi, että näyttää hienolta! D voisi olla Diiva...
Aika lailla on karismaa ja säihkettä tässä suomalaisessa :)
Lähetä kommentti