Mahtavan hauska kortti tuleekin näin komealla kuvalla varustettuna.
No heti katoin, että ton sammakonhan mä tunnenkin :) Hienon kortin siitä teit!
Tosi hauska!
Tämä on mennyt multa ohi. Aivan mahtava kortti!
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
4 kommenttia:
Mahtavan hauska kortti tuleekin näin komealla kuvalla varustettuna.
No heti katoin, että ton sammakonhan mä tunnenkin :) Hienon kortin siitä teit!
Tosi hauska!
Tämä on mennyt multa ohi. Aivan mahtava kortti!
Lähetä kommentti