Tykkään! Kivasti sommittelet nämä tekstit, tosi paljon parempi näin kun että olisi sivussa. Wau!
Minäkin tykkään kovasti! Taustakin jälleen kerran hieno. Mitäs ostit...?
Taustassa käytetty Rootsista ostettuja maaleja. Ne kiiltää ihanasti. Laitan kuvan ostoksista.
Kaunis kortti, jossa ripaus salaperäisyyttäkin.
Voi, miten romanttinen kortti.
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
5 kommenttia:
Tykkään! Kivasti sommittelet nämä tekstit, tosi paljon parempi näin kun että olisi sivussa. Wau!
Minäkin tykkään kovasti! Taustakin jälleen kerran hieno. Mitäs ostit...?
Taustassa käytetty Rootsista ostettuja maaleja. Ne kiiltää ihanasti. Laitan kuvan ostoksista.
Kaunis kortti, jossa ripaus salaperäisyyttäkin.
Voi, miten romanttinen kortti.
Lähetä kommentti