näyttelyyn Järvenpää-talolle. Huomenna siellä alkaa Järvenpään Opiston taideaineryhmien yhteisnäyttely ja meidänkin workshopin tuotoksia on näytillä.
Tässä pieni kollaasi ryhmämme töistä tuolta näyttelystä. Koska teoksemme eivät kuulu ns. suuren taiteen piiriin, niin me saimme kovin pienen vaatimattoman sermin töillemme. Toivottavasti ne huomataan siitäkin huolimatta.
3 kommenttia:
Olispa ollut kiva nähdä muidenkin töitä, mutta kiva kun edes nuo sinun kaunottaret!
Otan huomenna kuvia kun vien työni sinne ennen Aikuun tuloa. Näette sitten siellä tai viimeistään blogisstani sitten.
Kaunista ja mielenkiintoista....
Lähetä kommentti