Hienoja helmiä!Missäs kaikki ATCt on... ;)Käypä katsomassa, miltä mun blogipohja nyt näyttää - latasin uudet kuvat. Picasa oli tehnyt jotain #%§&%## uudistuksia!
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
1 kommentti:
Hienoja helmiä!
Missäs kaikki ATCt on... ;)
Käypä katsomassa, miltä mun blogipohja nyt näyttää - latasin uudet kuvat. Picasa oli tehnyt jotain #%§&%## uudistuksia!
Lähetä kommentti