...Hei tulin vastavierailulle :) katselin tuota sinun tyyliäsi, tykkään mahottomasti, mielikuvitusta pitää olla, se on mielestäni korttien sokeri ;)Tulen tänne toistekkin :)Kesäterveisin Silkku
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
1 kommentti:
...Hei tulin vastavierailulle :) katselin tuota sinun tyyliäsi, tykkään mahottomasti, mielikuvitusta pitää olla, se on mielestäni korttien sokeri ;)
Tulen tänne toistekkin :)
Kesäterveisin Silkku
Lähetä kommentti