On niiin söpö kortti että!
Nätti on. sydämmen vie....
Ihana ja helluunen kortti!!!
Suloinen - ja ihanan aurinkoinen!
Että hän on sulonen.Kaunis kortti ja kiva leima kruunaa kaiken, tykkään
Voi miten herttainen!Tykkään myös tuosta leimasta.Kiitos osallistumisesta!
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
6 kommenttia:
On niiin söpö kortti että!
Nätti on. sydämmen vie....
Ihana ja helluunen kortti!!!
Suloinen - ja ihanan aurinkoinen!
Että hän on sulonen.Kaunis kortti ja kiva leima kruunaa kaiken, tykkään
Voi miten herttainen!Tykkään myös tuosta leimasta.
Kiitos osallistumisesta!
Lähetä kommentti