Tein vielä toisenkin kortin. Nimeksi se sai My Sunshine.
Oijoi, tykkään!! Ja toinen lintu on lähtenyt lentoon! Kiva idea! Kiitos kun osallistuit :)
Eka kortti tekee haikeeks ja toka on hauska
Kauniit kortit olet tehnyt, tosi kauniit.
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
3 kommenttia:
Oijoi, tykkään!! Ja toinen lintu on lähtenyt lentoon! Kiva idea! Kiitos kun osallistuit :)
Eka kortti tekee haikeeks ja toka on hauska
Kauniit kortit olet tehnyt, tosi kauniit.
Lähetä kommentti