Hieno idea laittaa siivet pullonkorkille. Minäkin tilasin noita korkkeja Annen kaupasta, mutten ole vielä käyttänyt. Sinun kortissasi on ihana taustakin. Erittäin onnistunut kortti.
Tässä on sitä jotain!! Värit ovat just eikä melkein minun makuuni, ja siipi-idea on loistava.Kiva kun olit haasteessa mukana :)
Hieno, upea, mahtava. Kauniisti ja taidolla tehty.
Yhdyn edellisiin, tykkään myös laittaa siipiä useastikkin kortteihin :)
Kauniit värit ja hieno idea! Miten moneksi Annen haastekuva taitavissa käsissä taipuukaan. Kyllä on hienoa, että on niin erilaisia kortteja!
Hieno "siivekäs"!!Tykkään myös taustasta.
Taas erilainen, HIeno! ;)
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
7 kommenttia:
Hieno idea laittaa siivet pullonkorkille. Minäkin tilasin noita korkkeja Annen kaupasta, mutten ole vielä käyttänyt. Sinun kortissasi on ihana taustakin. Erittäin onnistunut kortti.
Tässä on sitä jotain!! Värit ovat just eikä melkein minun makuuni, ja siipi-idea on loistava.Kiva kun olit haasteessa mukana :)
Hieno, upea, mahtava. Kauniisti ja taidolla tehty.
Yhdyn edellisiin, tykkään myös laittaa siipiä useastikkin kortteihin :)
Kauniit värit ja hieno idea! Miten moneksi Annen haastekuva taitavissa käsissä taipuukaan. Kyllä on hienoa, että on niin erilaisia kortteja!
Hieno "siivekäs"!!Tykkään myös taustasta.
Taas erilainen, HIeno! ;)
Lähetä kommentti