Moi!Olin unohtanut koko tapahtuman, mutta voisihan sinne mennä. Ei minulla kyllä mitään lippua ole, kuulostaa oudolta.
Lähetä kommentti
Näin se on tämänkin blogin päivittely vähän jäänyt retuperälle. Uusia kortteja ei juuri ole tänne päivitelty, kun melkein kaikki vaihtuu FB...
1 kommentti:
Moi!
Olin unohtanut koko tapahtuman, mutta voisihan sinne mennä. Ei minulla kyllä mitään lippua ole, kuulostaa oudolta.
Lähetä kommentti